tjabba!

Hejsan nu har jag slutat för dagen.har haft tre timmar med sällskapsdjur B var av en hade vi prov på, gick ganska bra tror jag :) Sedan hade vi en lektion med religion kunskap. 
 
Nu sítter jag på rummet, ska duscha, skriva lite mer på en nyhets grej så att den blir bättre och sedan kanske plugga matte? 
 
På tal om matematik så ska jag nu ha matte med min lärare helt själv sista lektionen i morgon och antagligen blir de så resten av terminen.För min rumskompis Kimmie var med innan men hon har hoppat av en kurs så hon kan ha matte en annan timma och min andra rums kompis som hade det med är sjuk och sedan kan hon hoppa över sin sovmorgon på onsdagar och slippa denna lektion.
 
Varför jag är med läraren själv eller varför vi är så få för att vi har valt lite annorlunda kurser och inte passar in på de övrigas matematik i klassen.  Men jaja behöver ju aldrig vänta om jag vill ha hjälp!
 
 
Jag och kimberlie har gjort en tävling med chessebolls.. Tävlingen går ut på att se hur många chessebolls man kan få in i munnen. 
 
Jag fick in 10 chessebolls och Kimberlie fick in 14 st!
 
 


Kommentarer
lina

Mikk fick in 20 st och Bella fick in 15 !

2012-09-14 @ 09:08:30
URL: http://underdoman.blogg.se
Mikk

I win! C:

2012-09-14 @ 16:28:15
Lina

yes!! fattar inte hur de gick till..

2012-09-15 @ 13:20:49
URL: http://underdoman.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0