Måndag morgon

hej på er !
Haft en trevlig helg med vänner och familjen. 
I fredags tog jag en annan tur hem och hälsade på Teas och drack kaffe och tjötade, på lördagen så grejade vi hemma, red på den nya hästen Signe, gick jätte bra! Sen åkte vi och hjälpte några vänner och städa ur deras lägenhet när vi kom hem hade Chisters släktingar redan kommit ( Han fyllde 50) så vi åt en massa gott. Fastade för en bra film på tv också, min brors flickvän tror jag den hete. Sen precis när de åkt kom de andra som skulle vara med och fira christer. Blev en rolig kväll med mycket att minnas!
På söndagen städade jag upp lite hemma och tog det bara lugnt och kollade på film och åt god mat på kvällen! 
 
Så tack alla för en lyckad helg! 
 
Nu är jag på skolan och fick panik när jag kom på att jag ska ha muntlig natinonella i morgon, jag hade glömt de! 

Så nu blir det att skriva talet som jag ska lämna in i dag dessutom, hur kunde jag glömma det? 

tre lektioner kvar sen slutar jag :) vad skönt, då ska jag nog mysa ner mig i min säng och bara ta det lungt. 
 
I WANNA KNOW WHAT LOVE IS
I WANT YOU TO SHOW ME!
I WANNA FEEL WHAT LOVE IS
I KNOW YOU CAN SHOW ME



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0