*

Ungefär såhär låter de från alla här hemma, alla på dåligt humör och klagar. Är det inte det ena så är det andra, alltid något. 
Imorses hade sån hemlängtan och ville bara komma hem till familjen, men ja när de är såhär längtar man bara bort. Jag saknar att ha en mysig kväll med familjen framför tv, då det är lungt och inget tjöt eller ilska som flyger ur munnen på alla. 
Förr hade vi många såna kvällar då vi spela kort eller åt gott och kollade på tv tillsammans. Nu sitter alla vid varsin dator/ mobil och bara antyder att vi kanske borde kolla på film.. men så orkar ingen anstränga sig att fixa det. 
 
Varför kan ingen elda? varför kan ingen ta upp pisset från valparna? Gör det! Det var inte jag! Jag tänker inte göra det ! Jag får göra allt! Jävla fitta! Din hund är dumihuvudet! Jävla dumhuvud! Var e det med dig? 
 
 
Ja man blir taggad till att hitta på något va?
 
Har iallafall fått städat lite, röjt upp så att jag kunde ställa in den nya toan i skrubben( den passade inte) och även rensat av så att man kan hänga upp alla jackor, ställt upp skorna riktigt, plockat av lite här och där och damsugit. 
Tände även i både pannan och kabinen (råkade koka pannan) och kabinen brann ut nyss då det glömdes lägga på ved. Men ja allt försvan ju lika snabbt då små syskonen släppte in alla hundar med blöta tassar och slängde skor och jackor överallt. Hopplöst. 
 
Nu sitter jag i soffan och skriver det här och lyssnar på Stella som snackar, borde egentligen göra en massa annat än att sitta här och skriva( som att städa i badrummet, tömma mitt skåp eller något annat) men jag har varken ork eller lust.
 
Kollade på det senaste avsnittet med the walking dead förut så bra! längtar tills det kommer ut ett nytt. 
 
Men jaja ha det så bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0