Inte så regningt eller kortare väg ?

Hej sitter och väntar på att kursen utveckligshotade arter ska börja, spenaderar tiden med att lyssna på musik! 
 
Ja som sagt jag blev inte lika blöt vilket var tur men de regnade inte dirket mindre så måste varit kortare att gå. 
 
Jag hängde inte med alls faktiskt på viltvården... Ska göra en viltvårds planering med två killr i jordbruk men de hade redan börjat och gjort en hel del de tre lektionerna jag inte varit med. Men får väl se jag kanske hänger med mer nästa lektion:)
 
Jag vet iallafall att en av djuren vi ska gynna är fladdermusen och då ska vi bland annat bygga en fladdemusholk. 
 
Här är två fladdermusholkar, männsklig och en narturlig. 
 
 
Vilken tror ni att de gillar bäst?


Kommentarer
Kimmey ~ Kung varje dag

Den naturliga! Men den mänskliga var cool. :D

2012-09-15 @ 13:55:48
URL: http://bimbolie.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0