Hejsan hoppsan tittar du in här?

 
I går hände något mega konstigt, min hud började lossna lite här och där sedan var den vacker:
 
 
 
Jaja jag skojade bara det var en apelsin ansiktsmask...
 
 
Idag har vi haft 3 timmar med sällskapsdjur där vi håller på med råttavel. Och i morses verkade Simon och Chloe få till det! vi missade de tyvär men de som jobbade där såg de. Jag och Kimberlie skrev på ett informationsblad till kanin som man måste skicka med om man ska sälja en kanin. Vad vi hade med står i L80 kapitel 3 paragraf 3 :)
 
Sen hade vi djursjukvård då vi fick lära hos hur man gjorde en injektion sterlil (övade med apelsiner). 
andra timmen djursjukvård tog vi in en häst och hennes föl och kollade temp, puls och andning.
Hjärtat lät inte alls som hos oss människor utan mer som ett åskväder! 
 
Ja och nu sitter jag är här. Har även lämnat in ansökan till utlandsapu i dag så bara att hoppas nu!!!
 
OVER AND OUT / Lina
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0