50 frågor ger 50 svar

 


 

 

1. Vad heter du? Lina Nordvall
2. Hur gammal är du? 18
3. Vart bor du? Nossebro
4. Hårfärg? Brunt
5. Ögonfärg? Blå/gröna
6. Hur lång är du? 163cm
7. Kär? ja 
8. Singel eller upptagen? Upptagen
9. Hur många har du kysst? vet inte
10. När och vem kysste du senast? Johan 
11. Har du hånglat med någon av samma kön? Har hänt
12. När hade du senast sex och med vem? 
13. Hur långt är ditt längsta förhållande? ca2 år
14. Dumpat någon? Ja
15. Blivit dumpad? Ja
16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? snälla.
17. Vad har du för mobil? gammal samsung
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? skämma bort vänner och bekanta, eller köpa mig ett hus. 
19. Favoritland? Grekland
20. Favoritfärg? Svart& Röd
21. Film? Finns så många bra!
22. Bok? När ingen annan ser. 
23. Killar eller tjejer? 
24. Vad gillar du mest med dig själv? Att jag kan äta mycket. 
25. Vad gillar du minst med dig själv? Mitt hår
26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan – Går inte säga en person, men familj och vänner!
27. En kompis du älskar – Amanda Johansson
28. En person du hatar – 
29. Ut och festa eller myskväll? Myskväll
30. Saknar du någon just nu? ja massor
31. Vad är det bästa som hänt dig? oj det vet jag inte. 

32. Beroende av något? godis. 
33. Ditt livs största misstag? Ser på mina misstag som en framgång. Utan dem hade jag inte varit den jag var idag,så inget. 
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? det skulle  jag aldrig kunna välja
35. Har du några tatueringar? nej tyvär inte ä 
36. Piercingar? Ja
37. Vem är mest lik dig? hmm bra fråga!
38. Har du någon förebild? Alla som kämpar
39. Vad ska du göra idag? Gå på lektioner sedan skriva ansökan om utlands apu.
40. Vad är det värsta du vet? Folk som ljuger
41. Vad är det bästa du vet? Att vara hemma och greja. 
42. Vad åt du senast?Godis
43. Vad vill du ha just nu? Jag vet faktiskt inte, en kram?
44. Vad köpte du senast? Godis
45. Vem är din favorit kändis? 
46. Vilken är din favoritställning? 
47. Tränar du? ja varje gång jag rör på mig. 
48. När går du och lägger dig? I lagom tid för att komma upp dagen efter:)
49. Vad är klockan nu? 09:06
50. Är du nöjd med ditt liv? Ja det är jag!!



Kommentarer
Lina

Okej ni fick inte riktigt 50 svar

2012-09-19 @ 09:21:24
URL: http://underdoman.blogg.se
Kimmey ~ Kung varje dag

sv: jag hatar matte.

2012-09-19 @ 16:53:40
URL: http://bimbolie.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0