trött..

Nyss haft bh provning i tre timmar, hittade några som satt  bra och några som satt mindre bra och fick veta mycket annat information.
 
Men känns ju roligt när en av dem säger till mig: åh vad synd att den inte passade. Jag kan inte heller ha det märket  för jag har också små bröst... 
 
När jag sen testade en push up bh så kom hon och sa: Visst är det trevligt när det syns? med ett stort lende. 
Och då tänkte jag, DET GÖR DE I VANLIGA FALL MED.
 
Och sen kommer den andra och säger : egentligen ska man inte spänna in bh:n utan ha den på det yttersta spännet men på vissa väldigt smala så brukar vi göra ett undantag.. Och så spände hon in där bak.
 
Så jag har små bröst och är väldigt smal, nice, jätte fint? Fuck that! Jag har faktiskt lyckas gå upp 3 kg!!
 
Folk borde tänka på vad de säger, vare sig om personen är tjock, smal eller normal.
 
Jaja nu ska jag ta mina små bröst och min smala kropp och gå in i ducshen!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0