Tjena

Känner att denna morgon inte alls blev lyckad, åt en massa till frukost. Fick världens mensverk så att jag mådde illa, kom till lektionen upptäckte att vi hade dissektion av fågel. Börjar ta bort fågelns fjädrar och klippte av vingarna, sedan skär vi upp så att vi ser luftstrupen och ända ner till fågelns kloaköppning. Tar bort rester av hagglet och kontanterar att hela ena fågelns höger sida är röten, Mumsigt detta fick ju mig inte att må mindre illa. Slutade tyvärr med att jag gick från lektionen, synd för att det är intressant men hade ingen lust att spy på lektionen. 
 
 
Ja det var min morgon så nu ligger jag och pluggar till körkortet istället och hoppas att värktabletterna ska hjälpa mig..
 
 
OVER AND OUT / AN UNHAPPY GIRL. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0