Home sweet home!

ska snart bege mig hemåt, är hemma halv tre typ! riktigt skönt. 
Har skrivit ut enkäterna nu och lämnat dem på Madeleines rum så att hon kan prata med våran handledare och visa det i morgon, ska även skicka över våran projektplan för är osäker om hon har den! Så lika bra.
 
På bussen ska jag plugga på fårskötsel ( ska ha prov på fredag) men kan tyvvärr inte lyssna på musik samtidigt för min dators ljudingång har gått sönder. Och skulle jag lämna in min dator skulle jag inte kunna göra någon inlämning eftersom de har tagit bort datarummet. Och det skulle säkert ta en evighet att få tillbaka den... Han brukar vabba för det mesta. Så kanske lämna in den över jullovet?
 
Men nu ska jag blanda saft och greja innan jag ska gå till bussen, 
 
HEJSVEJS! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0