Godnatt

Har varit men kimmie i Göteborg och hon drog in mig i en skoaffär som det fanns massa skor som var snygga så nu har jag beslutsångest om jag ska köpa ett par snygga skor. Som dessutom min pojkvän betalar! Ja det är något fel på mig som inte bara springer och köper dem. 
 
'
För att jag ska köpa dem: de är snygga! man blir lång!och de är snygga, billiga för att vara såna skor och har fått bra omdöme. 
 
Mot att jag ska köpa dem: De är dyra, jag kommer inte att använda dem så ofta för det passar inte överallt, när jag testade dem var det inte mega bekväma att gå i.
 
Ja jag vet inte vad jag ska göra!
Stor problem.... haha 
 
I morgon ska jag i alla allafall ha de vanliga lektionerna och åka hem tidigare, vid 1 hade jag tänkt ( då hinner jag köpa skorna och kanske en tröja jag kollade på) sedan på kvällen ska jag äta med Johans syster och hennes kompisar och sedan bowla! Blir nog roligt. 
 
OVER AND OUT/ EN TJEJ MED BESLUT ÅNGEST. NÅGRA TIPS?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0