Godmorgon

Hade ingen lust att stiga upp ur sängen i morses var jätte trött ( kanske för att jag haft en konstig drömi natt) men kämpade mig upp och åt frukost!
 
Nu sitter jag på matten och räknar lite har inte många tal kvar tills jag kommer till repitionen / träna mer. Men ja man glömmer lätt saker i kapitlet efter som det är så många formler. 
 
Dagens schema 
* Matte 
* Svenska ( prov på medeltiden ) 
* Religionkunskap
* lunch 
* Håltimma
* Två timmar med samhällskunskap.
 
Nästan full dag i dag med men i morgon har jag bara tre lektioner :D
 
 
Så här ser min att göra lista ut nu, de som är ett X på har jag gjort varje dag sedan i måndags!:)
 


Kommentarer
JANE

Hej Lina. Du verkar vara en flitig en.. Det är bara till att kämpa på.. Du kommer tacka dig själv för det om några år..

Själv ångrar jag mig att jag inte tog skolan på allvar!!

Svar: Tack det ska jag fortsätta göra!
Det är lätt att vara efter klok.. vet jag själv när jag valt att göra något annat än att plugga.Efteråt ångrar man det! När man sitter på provet och inte kan allt riktigt. Men ibland måste man få leva och ha kul också!
Lina Nordvall

2012-10-24 @ 09:16:36
URL: http://www.nycklarilivet.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0