123

 
 

1. Har du pojk/flickvän? Ja det har jag.
2. Humör just nu: Trött, uttråkad. 
3. Vem är nummer 9 i din kontaktlista: Min mamma. 
4. Tar du droger? Nej 
5. Kläder just nu: Mjukisbyxor, tjocktröja
6. Vad sa du senast: ahhh
7. Är du allergisk? mot nikel ja 
8. Fisk eller badkruka: beror på vädret och sällskapet!
9. Hur många kuddar sover du med: 2-3 st 
10. Favoritväder: soligt!
11. Spelar du nåt instrument: nej men hade gärna velat
12. Vem ringde dig senast? Eva 
13. Sparare eller slösare: Både och 
14. Tror på liv på andra planeter: Ja helt klart. 
15. Hur många kan du lita på? Ingen aning
16. Tror du på liv efter döden? Ja det gör jag nog
17. Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja det tror jag. 
18. Gillar du korv? Ibland så!
19. Hur många barn vill du ha när du blir stor: 4 kanske?
20. Bio eller promenad: hmm både och?
21. Är du kittlig: Ja tyvärr
22. Snarkar du? Inte vad jag vet i allafall
23. Stjärntecken? Tvilling
24. Rädd för insekter? Nja spindlar?
25. Äckligaste insekten: spindlar om det nu är de?
26. Största sorgen du har haft?-
27. Det här är jag bra på: Måla lite gran. 
28.Höger- eller vänsterhänt: högerhänt
29. Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? tankeläsare eller att kunna flyga
30. Vad vill du jobba som? Ingen aning!
31. Chips, morötter eller godis? GODIS
32. Pizza eller hamburgare? Hamburgare 
33. Skriver du dagbok? Ja när jag orkar, annars har ju små noteringar här på bloggen.
34. Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) välstädat helst
35. Gungar du på stolen? ibland kan det hända
36. Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja det vill jag absolut testa innan jag dör!
37. Vilken hand håller du gaffeln i? höger
38. Är du rädd för blod? nej inte direkt 
39. Saltar du på maten? när jag lagar den. 
40. Gillar du att sjunga? ja önskar jag hade bättre sång röst bara!
41. Anser du att du är stark? Stark i kroppen eller stark i själen?
42. Brukar du sola? när det finns möjlighet och tid så!
43. Vad gör du om du får hicka? Hickar, den brukar hålla på en stund
44. Använder du knark? nej har jag ju sagt 
45. Kaffe, te eller inget? Kaffe
46. Har du en besatthet? nja kanske det
47. Vilken färg har dina skor? olika beronde på vilka jag använder
48. Fotboll eller basket? basket tror jag
49. Vem kramade du senast? öhh min lille bror?
50. Din favoritlåt? Iam yours ?
51. Bär du på en stor hemlighet just nu? Oja !
52. När vaknade du i morse? Tio över sex. 
53. Gillar du hästar? Ja det gör jag väl. 
54. Vem hade du velat träffa just nu? Min farmor
55. Vilket är det bästa året hittills? ingen aning
56. Är det nåt du absolut inte äter: ärtsoppa ?
57. Vad åt du senast? Smörgås
58. Har du en blogg? Ja du är inne på den. 
59. Tror du på Gud? nej inte direkt men historien är intressant!
60. Göteborgn eller Stockholm? Har aldrig varit i Stockholm så Göteborg. 
61. Vars vill du bo? I en söt stuga med litet stall. 
62. Vad ska du göra idag? fortsätta plugga, tar mig en paus nu bara 
63. Vad drack du senast? Vatten
64. Vem skrev du senast med? Marcus
65. Vem smsade dig senast? Eva
66. Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser: En bild på Stella! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0