.-.-.-..-.-.-.-.-.-.-.

1. Vad vill du verkligen ha just nu? öh en varm dusch!
2. Skulle du kunna gå hela ditt liv utan att röka? Osäkert. 
3. Gillar du någon? ja då 
4. Vem är din bästavän? Har många bra vänner! 
5. Vem saknar du mest? Min farmor
6. Ditt humör just nu? Ganska glad, lite trött! 
7. Vad har du på dej? pyjamas!
8. Syskon? sju halv syskon
9. Vad lyssnar du på för musik? allt möjligt förutom hårdrock där man inte hör vad de säger, men annars ganska blandat.
10. Litar du på folk? Om jag litar på folk, beror på vad det är för folk? 
11. Vad kollar du först på hos en kille/tjej? Ingen aning, hela personen, ögonen?
12. När fyller du år? 26 maj, varje år!! 
13. Vad tycker du om kärlek? Kärleken till vem? 
14. Vad hatar du mest? Hatar ingen. 
15. Lust att göra nun ? Vara med någon och ha det trevligt!
16. Vem är din förebild? Min farmor och min mamma. 
17. Var bor du? I Essunga
18. Var kommer du ifrån? Karlstad
19. Hur ser relationen ut med dina föräldrar?I mina ögon har jag bara min mamma!
20. Vad sa du senast? Hejdå!
21. Vad köpte du senast? Tacos mat. 
22. Vad har du för mobil? Gammal samsung. 
23. Blir du lätt avundsjuk? Nja beror på vilket område det handlar om.
24. Är de svårt för dej att komma över någon? Om jag tycker om personen ja. 
25. Vem kramade du senast? Hampus! 
26. Har du pussat någon dom senaste fem dagarna? Japp
27. Vem skrev du med senast? Marcus
28. Vem ringde dej senast? Johan
29.  Tycker du om röd ? ja
30. Hur vill du att din kille/tjej ska se ut? ingen aning
31.Lust att skriva 3 kända snygga killar/tjejer? nej!
32. Vad sa du senast högt? tyst!
33. Är du lycklig? ja 
34. Mobbar du? nej 
35. Vad gör du på dagarna? studerar / jobbar
36. Vem träffade du senast? Arbets kompisar
37. Var då? på jobbet
38. Är du godismonster? ja !
39. Lust att skriva något citat? Nej inte nu
40. Vad önskar du? Ingenting!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0