Fick denna utmaning av Bimbolie.blogg.se

♥ Svara på de 11 frågorna som din utmanare gett dig och posta dessa på din blogg.
- Vad vill du jobba med?
Vill jobba med djur, antingen vetrinär eller så skulle jag kunna tänka mig att jobba på ett labb antigen med DNA eller växter ;)
- Vilken färg är din favorit?
Min mobil är rosa.

- Vad har du för mobil?
En gammal omordern samsung, fällbar.

- Gillar du kaffe?
Nej jag älskar kaffe!

- Vad är ditt största intresse?
Greja hemma.
- Har du några djur, isåfall vad?
Ja, två hästar och en hund som är mina. Sen har alla i familjen hundar, katter, hönor, minigrisar, hamster, kaniner, hästar och myror här och där.

- Om du fick välja mellan att bo helt ensam på en öde ö eller vara tvingad att bo ombord på ett skepp fullt av pirater resten av ditt liv, vad skulle du då välja?
Bo på ett skepp fullt av pirater, de kanske är snälla egentligen spelar bara tuffa.

- Är du för eller emot dödsstraff?
Jag vet inte riktigt. Peddofiler och andra såna personer borde ju ha dödstraff kan man ju tycka men skulle nog inte vilja ha dödstraff ifall att man dödar en oskyldig. Men sen så skulle nog brottsligheten minska också om man hade det, pågrund av rädslan.

- Skulle du vilja gifta dig någongång?
Ja det skulle jag vilja, ett riktigt bröllop på gammalt sätt.

- Spindlar eller ormar? (du måste välja något)
Ormar helt klart! de är gulliga. Spindlar är bara äckliga.....

- Simpsons eller Family Guy?
Simpsons tror jag är bäst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0