Morrrn!

Hejsan sovmorgon! Skönt att ha tid att packa lite gran, ska ju flytta ur våran stuga vid skolan på fredag :)Känns skumt men endå väldigt skönt.
På måndag på börjar jag min pratik i en månad( en grisgård) och jag påbörjar även mitt tredje år på Naturbruks gymnasiet Strömma. Tiden bara springer förbi en utan att man märker det, när vi kommer tillbaka från praktik och sommarlov så är det dax för att beställa student kläder !?
Jaja nu ska vi inte starta upp en sån funderare så här på morgon kvisten!
Här kommer en bild på ungefär det jag köpte på Ullared i går!
Det mesta är köpt till min familj och även till min hund, roligt att ge dem grejer !
Ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0