HJÄLP MIN HJÄRNA ÄR UR FUNKTION

Dagen har varit bra, stressigt med många saker samtidigt att göra men bra! Jag har varit i gnagarrumet, reptilhuset ( som båda var fyllda med folk) sen så har jag varit vid skolans UF mässa och sålt med vårat företag AwesomWash UF och sedan hjälpt till med kosläppet också. Fullt upp helt enkelt ?




Nu var det ju tänka att jag skulle varit framme i Trollhätan om en halvtimma men allt krånglade och jag kollade fel i tabellen och allt möjligt. Så från att ses en tid till att ses senare till att inte ses i dag utan i morgon i stället blev fallet.

Nu ska jag starta en film och bara ta det lungt så hjärnan kan börja fungera igen.


Tycker om när jag sa till några pojkar att inte stoppa händerna ner till fiskarna..
jag: stoppa inte ner händerna eller fingrarna för då kommer det masaa bakterier i vattnet.
Dem : Vad händer då ?
Jag: Fiskarna kan bli sjuka
Dem : vad händer då?
Jag: De kan dö då
dem: oooj !

Sen så går det en stund och en annan liten tjej kommer fram och pojkarna säger med en gång stoppa inte ner fingrarna eller händerna för då dör fiskarna!

Och så stoppade inget mer barn ner fingrarna hos fiskarna,haha!


HA EN BRA KVÄLL !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0