Tjabba!

Har fulllt upp så hinner inte riktigt skriva!
PÅ dagarna har jag praktik sen när jag kommer hem grejar jag med allt möjligt och sen är jag så trött så jag går och sover.
Idag har jag kastrerat medans de andra har gett all medecin till kultingarna. Kastrerade typ 8 kullar! Blir lite lång tråkigt efter ett tag. Sen vaccinerade vi större kultingar som ska avvänjas i morgon, räknade även dem. Och så gjorde vi ju såklart rent hos dem och matade dem:)
När jag kom hem var grillen i full gång och det blev kött:)
Sen var jag och hämtade hem min häst som har gått med min morbrors häst på bete. Men den var inget vacker.. Min morbror skulle ha hela ansvaret och ta hand om den men inte. Hästen var i bra form men hade halva vinter/föl pälsen kvar så såg ut som en plockad höna..
Så skönt att ha henne hemma igen, och kennet var också glad för det!
Lite större har hon blivit med :) och kaxigare
Godnatt på er :)
I work at a pig farm, but in my house there are many pigs as well. So I wonder how you know you are at practice or at home?


Kommentarer
Kimmey ~ Kung varje dag

Söt hon är!

2012-06-13 @ 22:11:56
URL: http://bimbolie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0