Hejsan!

Hejsan har varit en fartfylld helg.
Min mamma har blivit biten av Jason. Riktigt illa blev det faktiskt så hon är på sjukhuset nu och har varit där sedan i fredags.
På lördagen så grillade vi med hela familjen förutom Eva ( min mamma) sen var min mammas killes barn här och så var en kompis och hans ena kompis här och grillade också. Blev trevligt med god mat ;) Och barnen skulle sova i tält men slutade med alla kom intrippande under natten förutom Ida som kom in vis 6 då det började regna:)
I dag har vi varit och hälsat på Eva och fikat och varit på en lekplats :)
Nu ska jag och Hampus äta gott. Kött och sallad ! ha det bra


Kommentarer
Kimmey ~ Kung varje dag

Nej men usch! Hoppas hon mår bättre och får komma hem snart!



Hahah, Tom har på sig sin hatt som vanligt.. XD

2012-06-18 @ 18:10:00
URL: http://bimbolie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0