hej svejs alla

Kommit hem från sommarjobbet för en stund sen, fick nycklarna i dag så slipper vänta på alla andra på morgonen. 
I morgon är jag ledig och ska ta mig en sovmorgon för ska jobba hela helgen och sedan vara ledig på tisdagen en dag igen. 
 
Har med hjälp av Madeleine och lite johan gjort ett grönsaksland och planterat i saker. Nu ska jag bara fixa högre staket runt och tvätta taket på växthuset. Har fått mina första tomater!! och gurkorna har börjat blomma fina gula blommor! spännande alltihopa. 
 
 
Nu kanske ni förstår varför jag behöver staket, kanske till och med eltråd!
 
Ut och greja nu lite senare kolla på film och ha det trevligt:)
 
 
 
heerråå !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0