Godmorgon!


 
Ojoj att ta några öl och sedan jobba dagen efter är nog inte min grej. Har varit mega bakis trots att jag inte drack alls mycket. Men trevligt var det att komma ut lite och hitta på något. 
Först var vi hemma hos min pojkväns kompis och var med hans familj sedan åkte vi till en annan kompis där jag även träffade min kusin, var ett tag sedan.
 
Var väl hemma vid 3 någon gång och så hade Johan med sin hund som inte riktigt ville sova. Steg upp vid halv sex och där började en av de värsta morgona jag haft. ursch..Men grisarna var glada endå:) 
 
Men nu ska jag göra mig i ordning för ska på tatueringsmässa med Johan och kanske även träffa kimberlie min gammla rumskompis :) eller rumskompiis hoppas jag! Senare i kväll blir det bara myspys ! 
 
 
 


Kommentarer
Kimmey ~ Kung varje dag

Ja, jag hoppas att jag fortfarande är din rumskompis? :o
Kul att du kom, även om det var en kort stund ;)

Svar: Klart det hoppas vi :) ja kul att se dina minner!
Lina Nordvall

2012-07-15 @ 14:09:59
URL: http://bimbolie.blogg.se
Kimmey ~ Kung varje dag

sv: Vadå mina miner? haha

Svar: ja :) du tuggade och hade munnen öppen haha och så. Kan du prata nu?
Lina Nordvall

2012-07-16 @ 23:39:22
URL: http://bimbolie.blogg.se
Kimmey ~ Kung varje dag

sv: hahaha, på så vis! Ja, jag kan prata flytande rent nu! :)

Svar: Nice!
Lina Nordvall

2012-07-23 @ 19:41:14
URL: http://bimbolie.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0