saknas rubrik

Hejsan! 
Idag har jag haft utrotningshotade arter två timmar ( en ny kurs) sällskaps djur, samhäll och svenska. Slutade en timme tidigare än alla andra så gottade mig i solen med boken en timmme innan jag gick upp för att äta. Börjar faktiskt bli lite brun men bara lite, alltid något :) 
Sedan läste jag ut boken blå måne så nu ska jag fixa fram bok tre av 6 i serien odödliga, Skugglandet heter den. Jag har redan fått ett smakprov på ett kapitel och den verkade jättebra. 
 
Nu sitter jag i tvrummet/ köket med kimmie och tre av mina nya rumskompisar, Helena, Anna och bella. 
 
Ha en bra kväll! 
 
 
 
 
 
Önska inte att allt var lättare, önska att du var bättre. 
Önska dig inte färre problem, önska dig större skicklighet. 
Önska dig inte mindre utmaningar, önska dig större visdom.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0