Hejsan hejsan hej

Hejsan alla igen!
Sitter i den nya stugan i skolan, organge soffor helt fel. Lägger ut bilder på vårat nya place sedan.
Delar som vanligt rum med MIkk och Kimmie ( knäppskallarna). Men resten av alla personer är nya eller nya, de går i min klass och jag har pratat och varit med dem men inte bott med dem innan.
Stugan ser ut som den vi hade föra året bara att kontoret och toan har bytt plats, visar sen!
 Jag har en enda lektion i dag, reglion... men bara 60 minuter så jag står nog ut. 
Har tagit med lite av mina blommor, och två tomatplanter och en paprika planta. Resten fick stanna hemma, får hoppas att de vattnar dem där hemma. Annars blir det någon som är ilsk, jag! Har en massa tomater på mina planter där hemma:) 
 
så här ser jag ut en sån här vacker dag, och jag har glömt shorts!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0