GOTT OCH BLANDAT

Hejsan nyss hemma från jobbet, ska ta det lungt en stund framför dator sen vet jag inte. Kolla film eller kanske städa mitt rum? 
I fredags så var jag med några kompisar och johan, Lördagen så firade vi johan en dag tidigare med att grilla och dricka lite gott med trevligt sällskap. Blev en bra och rolig kvälll:)
i går så städade jag lite sedan på kvällen lagade vi god mat och sedan kollade på film och åt gott:)
 
Nu lite blandat. 
 
 
En av de nya hundarna, Chip eller även kallad chips av mig :)
 
Har har vi den andra nya hunden, vad vi ska kalla henne vet jag inte. Golvmopp? berta? stina? eller hunden bara. 
Så här såg det ut på kvällen när jag ställde upp 38 powerking i en 3 och 8 för att fira min mamma och här kommer tårtan ;) som hon hade gjort själv
 
Sista veckan på sommarjobbet nu!
 
ha det bra
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0