En ny start, på en ny vecka!

Godmorgon eller inte godmorgon kanske... har varit vaken sedan klocka 4 i morses eller som jag räknar det 4 inatt. 
Men slapp att åka bil,taxibuss,tåg och sedan tåg utan åkte bil hela vägen hemifrån till skolan :) riktigt lyxigt förhoppningsvis så ska jag fortsätta att åka bil! 
 
Just nu sitter jag och ska göra regionläxan, lika bra att göra den medan jag kommer i håg den annnars kommer jag att glömma av det. 
Så här ser min vecka ut: .
 
 
 
Ganska okej tycker jag. På torsdagen har vi stuidieresa med alla i djurvårdshuset, vi har inte fått veta vart men vi vet att vi ska sova i ett 20 manartält i allafall. Blir väldigt kul. Och i morgon startar ju även en till nu kurs djursjukvård :D 
 
 
Ihelgen har jag inte gjort så mycket i fredags så kollade jag på film och tog det lungt med Johan.
På lördagen tog jag det ganska lungt med, vek lite tvätt red en sväng och sedan på kvällen träffade jag min kompis Amanda. 
Sen så åkte jag till en fest med min mamma,hennes kille och Johan och dem som körde.Jag tror att jag har hittat mig min nya favorit drink eller kanske inte favorit men den var god:) En banan drink och med tack av den höll jag mig vaken tills klockan sex nästa morgon. 
Somnade inte med engång heller för Johan snarkade högre än ett flygplan så gick och la mig på soffan. 
Underdagen sov jag gansk mycket, vid tre så blev jag väckt av guliga Johan som hade gjort äggmacka och varm oboy och serverade det på sängen! sedan somnade jag om och han frågar vad jag vill ha på macdonalds, smaskens!
Sen åkte vi hem jag klippte gräset medans han kapade ved. 
 
oj nu blev det långt aja ska fortsätta med läxan innan alla kommer! 
ha en bra dag 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0