hem kära hem

Är tillbaka i stugan och ska ta det lungt efter en fart fylld dag.
Första lektionen var matte( sköt upp provet och övade bara) sen hade vi svenska och fick sluta tidigare. Så då gick jag och kollade mitt omdömde på djuraffären Pets i karlstad där jag hade praktik sist. Hade högsta betyg på alla momenten så var jätte bra! Sökte även sommarjobb på skolan och på Naturbruksgymnasiet i Skara.
Sen hade vi sällskaps djur då vi planerade en miljöberikning.
Sen mat och efter det hade vi terräng löpning, var helt otaggad till en börja men ändra inställning och det kändes jätte bra att springa av sig och man märkte skillnaden i kondtionen sen sist !
Sen duscha och göra sig i ordning för att åka in till stan (Göteborg). Så först åkte vi till en butik och köpte doftoljor ( vanlig, citron) Sedan vidare till allum och köpte tvålmassa och formar :)
Och nu är vi hemma igen och ska laga mat !
I tidningen läste jag en sjukt snusikg sak.


Kommentarer
Mr. Big

Tja bruden! Du vet kanske inte vem ja e men bara så du vet så är du så jävla het!!!!! Säg till om du e intresserad av en dejt!!!!!!

2012-04-19 @ 19:29:34
Anonym

Tja bruden! Du vet kanske inte vem ja e men bara så du vet så är du så jävla het!!!!! Säg till om du e intresserad av en dejt!!!!!!

2012-04-19 @ 19:38:26
Lina

Hej MR BIG eller anonym som du kallar dig. Jag är inte intresserad av en dejt med dig...I Sverige brukar man ju inte ens dejta, eller vad var det du sa ?

2012-04-19 @ 19:44:20
URL: http://underdoman.blogg.se/
Mr. Big

Okej då jag får väl respektera det, men bara så du vet så kommer du va i mina tankar varje dag :)

2012-04-19 @ 19:47:12
Kimmey ~ Kung varje dag

VARSEGOD MIN SKÖNA! ♥

2012-04-19 @ 20:13:38
URL: http://bimbolie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0