hejsan hoppsan !

Sitter och fördriver tiden lite här.... Har påsklov denna vecka. I helgen som varit har jag varit med lite kompisar och familj och haft kul, har också varit på Elmia en sväng i lördags. Resten av veckan fram tills nu har jag grejat hemma, sköt om mina föl lite extra för de har varit lite slöa men i dag är de ute och leker runt med ny energi. En kill kompis har även varit här. Annars har jag inte gjort så mycket... jo juste! jag har en hel odling på mitt rum nu med massa grönsaker och kryddor b.l.a morrötter, tomater, gurkor, sallader, dill, paprika, och m.m. Köpte typ 10 olika frö påsar så väntar spänt med att det ska börja växa nu!!!
Fortsätt ha det bra !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0