Hej svejs

Som ni kanske märker så ser man inte texten så bra, ska försöka fixa det i eftermiddag hoppas jag.

Idag har jag gjort matte prov får nog godkänt vilket är jätte bra men skulle vilja ha välgodkänt! så får jag godkänt så ska jag nog göra om det.
Sen var det invigning av går huset med fika.







Sen hade vi naturkunskap, gjorde någon rymdskepps uppgift, jätte oseriöst prat.
men endå lite seriöst efter som det skulle lämnas in.

Sedan gick jag och de två andra jag är med och skulle få hjälp med ettiketerna men det blev jätte krångligt men efter typ 1,5 timme fick vi fram ca 24 bra ettiketer med rätt färg och allt sånt.

Så nu ska jag ta det lungt en stund sedan plugga!































Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0