Hej svejs

Dissekeringen var verkligen hur otroligt som helst. Jätte äckligt men jätte intressant.
Var glad att de var mer som var posetiva till att göra det och några var ju negativa men det fick lov att gå ifrån.

Dessa kunskaper och erfarenheter hade jag aldrig lärt mig utav en bok!
Detta är något jag kommer minnas hela llivet.

Jag tänker inte lägga ut bilder på det då det kan se väldigt hemskt ut om man inte var med och upplevde det själv. Och jag vill inte att de som är känsliga ska få se de.


Nu bär det snart av hemåt, trevligt !


Kommentarer
1 of your rommies:)

Ja det var kul det, btw så var du själv väldigt duktig med tången i slutet :)

2012-04-30 @ 16:41:39
Lina

Haha 1 av mina rommies, undra vem? två av dem var ju bara med! ;)

2012-05-03 @ 08:19:25
URL: http://underdoman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0